Sexiga Cynthia

Roligt det blir med direktöversatt spam  :)

" [email protected]
förmiddag Cynthia vid känt, sexig förmiddag som är härlig och, förmiddag som 6.0 fot är högväxt, förmiddag 25 myndiga år, enkel sinnad person för förmiddag, bekväm
person, undergivent, lojalt, ärligt, att bry sig, älskvärt, begripligt, troget, ärligt som är trovärdigt.
Jag önskar egentligen en man, som ska omsorg och älskar mig, mig behöver en man som ska berättar alltid mig sanningen från hans hjärta. Jag behöver en man som ska är min broder min bästa vän, och, om naturtillstånd det min maka, men om förbindelsen är ut ur det, jag ska för att inte vara besvärad, men som långt vi fick along samman med verklig förälskelse, mig ska tillfredsställs bestämt. Jag läste om ditt profilerar mig framkallar en känsla, som jag önskar att ska starta ett förhållande med dig, med det nöjt av ditt profilerar, dig som var passande sorten av manen, som jag behöver i mitt liv, dig kan kontakta mig med denna tilltala [email protected], så att jag kan överföra dig mitt foto, och vi kan starta därifrån, och inte endast det mig har något som är viktig att berätta dig.
Jag ser framåtriktat i utfrågning från dig snart,
sexiga Cynthia. "

Henne vill man nog träffa......

Kommentarer
Postat av: Tee

träffa henne då? ;)

2007-04-09 @ 21:31:39
Postat av: Cynthia

Rolig du skämtare på min språk. Ta genast av dig byxorna och visa du olja tupp. Jag är en varm mamma som älskar uppträdande min kattunge.

Ring mig,

Sexiga Cynthia

2007-04-11 @ 00:43:25
Postat av: Skägget

Yyeeaa!!

;)

Postat av: pryorzy

åpyliktug

2007-11-15 @ 05:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback