H70

Är namnet på en studie över äldre människors sexliv. Den visade att det visst rör sig i sängen hos di gamle. Säkert en glädjande siffra. Men jag har lite svårt att ta den till mig. Eller ja, inte studien, men alla bilder den översköljer mig med. Visst, alla politiskt korrekta kommer att säga att det är vackert och si o så. Men hur känns det egentligen? Ta en stund och tänk på din mormor/farmor/farfar/morfar guppandes i släktsängen. Morfar säger lite snuskiga ord till mormor...."du är min lilla...." und so weiter. Inte helt bekvämt va? Vill du ha en bild för ditt inre där farmor går ner på farfar? Nej tack. Henne får du bullar av då och då.
Men, bra för dom. Säkert bra för hjärtat också.

SWE-USA 1-0. Alla hyllar Zlatan. Jag som jobbade nästan hela matchen och bara såg de sista 25 min, tyckte att han verkade lika slö och omotiverad som vanligt. Han står på topp och gör inget mer. Inte ett hemjobb när jag såg. Och dagspressen hyllar honom. Han har tydligen sprungit.
Han är satt på en så skithög piedestal den killen, så hälften vore nog. Laget står inte o faller med honom. Elmander räcker långt.

Kommentarer
Postat av: T

uuuuh..."farmor gå ner på farfar"....*spyr

2007-08-23 @ 20:42:01
Postat av: Johanna

Å fy fan vilken läskig tanke.... Nu kommer jag bara höra massa dirtytalk i skallen när jag träffar farmor o farfar... tackskaruha

2007-08-23 @ 23:29:27
Postat av: Skägget

Varsågoda, allihopa!
:)

Postat av: Stubbet

Jag tycker det räcker att gå ett led bakåt i släkten, å tänka sig farsan yttra saker som "din lilla lort h..a"
Å får svaret "F..k me you stud"!!!
Usch, usch, usch!!!!!!!

2007-08-24 @ 09:51:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14209/
Postat av: Stefan

Hehe, någonstans måste ju du ha fått ditt "bedside-manner" ifrån Stubbet.

2007-08-27 @ 13:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback