Andra advent

Jag måste få bekänna en sak - Mea Culpa. Mea Maxima Culpa.

Jag har en enda svaghet vad gäller engelska rom-coms. Den går i kväll. "Love Actually". Jag ser den för femte gången i följd nu. Jag vet inte vad det är? Men jag sitter ensam hemma och skrattar högt åt Hugh Grant när han dansar runt i PM's bostad. Emma Thompson levererar, vad jag föreställer mig vara, en typisk överklassfru som är totalt upplåst i ett förhållande, och tar sin enda tillflykt till Joni Mitchell. Och jag älskar varenda sekund av den!

Ja, det var bara det jag ville säga....
Jo, just det. De får varandra till slut. Det kanske är där skon klämmer....

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha, jadu den där scenen är så skitbra, den där han rockar loss, Huggan :-D *garvar lika mkt varje gång*

2007-12-10 @ 20:38:58
Postat av: UP

Se där, man kan fortfarande få lära sig nya saker...

2007-12-10 @ 21:17:57
Postat av: hogie

Love Actually är vansinnigt fantastisk och jag bara myser varje gång jag ser den. Bill Nighy - I love that man. Speciellt i läderbrallor. Det är nog dem som får dig på fall också.

Postat av: Tee

men den filmen är underbar och man blir så glad av den! :)

2007-12-12 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback