Knet

Jocke-jävel lurade mig att det var i morgon de släpper biljetterna till Kent. Det var i fredags. Gissa om det finns många kvar då? Näe, just det. Jag som så gärna ville till Gbg och se Kent! Fan.

Koriander i går. En del folk. En del gammalt, en del nytt. Vi hade lirat lite med bandet innan. Det gick väl sådär. Vet inte varför jag ska spela keyboard? Det är liksom inte mitt huvudinstrument. Vad är det då? Gitarr kanske? Inte mitt fel att jag kan spela lite av varje.
Urban har en sjysst synth, såg vi i går före utgång.
Tain Loon har sjysst bläckfisk. Också innan utgång.
Jag tycker fortfarande inte om Fernet.

Jag vill se Kent i Göteborg! Inte dryga, otäcka Stockholm. Fast iofs, om Tomas Andersson Wij kan älska Sthlm, så måste det finnas nån sorts potential?

Kommentarer
Postat av: maja

jag följer med dig till sthlm . Dä löver ja!!

2007-07-29 @ 20:46:19
Postat av: annakin

TAW har rätt. Stockholm är ett bra ställe. Åk.

2007-07-29 @ 21:18:29
Postat av: hogie

Har också hört det där om att det någonstans ska finnas potential... Men hur lång tid ska det behöva ta för en människa att upptäcka den? Ses vi i kungliga hufvudstaden den sextonde november?

Postat av: J. Hall

Tomas Andersson Wij? Än jag då? =)
Klart du ska komma till Stockholm!

2007-07-29 @ 21:36:07
URL: http://mrhall.blogg.se
Postat av: Skägget

Der verkar finnas fler som har åsikter om Sthlm. Än så länge är planen att åka till Göteborg/Helsingfors för att se Kent. Biljetterna till Sthlm är lik förbannat slutsålda.

2007-07-29 @ 23:23:58
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: Jocke

Vi drar till Helsinki - efterfesten med Kent är ju inte o leka med... speciellt inte på finska. O förresten så kan de ju bli ganska bra med bandet, du glänser ju....

2007-07-31 @ 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback