Vätskebalans

Tre dagar med ingen sömn, dåligt vätskeintag samt springande på toaletten, ger ju hallucinogen nya dimensioner. I natt drömde jag att jag utförde hjärntransplantationer. I en gammal postlokal på Herrhagen. Jag blev också opererad för, vad man trodde var, blindtarmen. Men som visade sig vara en liten skäggig kines. Bara en sån sak...
Jävligt trist att vara sjuk på semestern.

Dans svensexa i korthet:
Öl, studio, sprit, äventyrsbana, korv, öl, sprit, middag, sprit, Dan kräks, sprit, Dan kräks igen, sprit, hemfärd. Med andra ord; lyckat.

I morgon bär det av till Arvika. Hoppas jag. Det känns ju som om jag är lite piggare i dag iaf.

Kommentarer
Postat av: russen

du... är inte mötet med mig värt ett inlägg i din blogg?! Du som påstås sakna mig varje vaken sekund!!!! =)

2007-07-11 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback