Kalvdans

Jag ska erkänna en sak. I dag har jag, för första gången i mitt liv, åkt cabriolet. Konstigt va? Jag är inne på mitt 36:e år och har inte åkt nedcabbat förrns i dag. Men nu är det iaf gjort. Check.

Jag hade en kort sejour i kväll med ett grabbigt gäng kirurger. På Harry's, inomhus. Tjena. Ska tilläggas att vår kirurgnestor Lars-Krister dök ju faktiskt upp. Han är ju värd tio av de andra. Lätt. Dessutom är han en okrönt konung på Fröding.
Innan det hade vi en lite längre omgång med tapas och öl. Det var trevligare. Det var ju lite annat folk då. Lite mer normalt umgänge, om man nu kan kalla det så.

Laakso spelar live i Karlstad på måndag. Open air på en fest på Sundsta-Älvkullegymnasiet. Trist att man jobbar då.

Kommentarer
Postat av: Tee

Jag har inte heller åkt cab...men jag ska nog se till o görat innan jag är 35 ;)

2007-06-11 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback