Allt kött är hö......

...my ass.
Det regnar ju bara.

På torsdag ska jag begå självkänslomässigt självmord.
För första gången, någonsin, ska jag gå på Club Akut på Harry's. Enbart som ett socialpsykologiskt experiment. Med en och annan öl innanför västen först, så klart. Annars klarar jag nog inte av det.

Viking ska skaffa bil. Toyota. Jag förstår inte det. När man kan skaffa en Volvo V70 T6 AWD. Det är allt man behöver. Går fort, på fyra hjul. Låter högt, med 12 högtalare. Vad mer liksom?

Hr Hall var hemma i helgen, minsann. Försökte smyga sig in i kommunen. Det gick ju sådär. Som vanligt när man är närmare tre meter lång och pratar lika mycket som Gert Fylking.

Kommentarer
Postat av: annakin

Säg inte att du ska ha väst på dig :) Det skulle väl i och för sig passa bra just på Harrys...

2007-05-28 @ 21:48:20
Postat av: Petter

Club Akut... äsch. Hur farligt kan det vara? (Får jag din stereo om du inte kommer tillbaka?)
... och jag har blivit upplyst att om man ska köpa en monsterbil - även en svensk rätt snäll en - bör man... http://skarv.snf.se/snf/co2/index.asp

2007-05-30 @ 00:53:15
Postat av: Magnus

Harry's. Jaha, du. De e så de börjar...snart e du gubbe! Föresten, pratar inte Gert så mycket för att han jobbar i radion? Skulle vara knepigt om han skulle vara tyst då.

Postat av: Theres

Hur gick det? Hur tog du dig an harrys?
Trodde det var mer raggare än det verkar vara faktiskt.Ett par stycken e ju normala iaf!
=)

2007-08-16 @ 03:33:53
URL: http://theneverendingstory.blogg.se
Postat av: Skägget

Jag tog mig inte an Harry's. Man måste nog träna först.....

2007-08-24 @ 20:07:20
URL: http://skaegget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback