Olympiske lekene

Jag har funderat lite på det här med sporter/grenar i OS.
Kanotslalom? Med en, liksom, tandemkanot? Känns det så där olympiskt? Gång? Jag menar, går de ens? Det liknar väl mer lätt-löpning? Ser det bra ut? Nej. Hur kan en sån sport bli stor? Jag var tveksam redan när Tae-Kwan-Do åkte med vid OS i Seoul. BMX? Skateboard? Jag är säkert stock-konservativ bara. Men det var nog inte det här de gamla grekerna tänkte på. När blir dart en OS-gren? Eller Snooker? Varför inte schack? Det är ju åtminstone en gren med både filosofisk och rent taktisk karaktär. Snart kommer graffiti vara en gren också....mark my words.

Lördag innan semestern slutar. Huuuuh.... Och allt man gör är tvättar. It's a wonderful life.

Kommentarer
Postat av: Jess

Skägget! Tvättar du? ; )

2008-08-17 @ 10:31:00
Postat av: maja

tvättbjörn..

2008-08-17 @ 13:31:57
Postat av: Carro

jag är alltså inte ensam om att tvätta en lördagskväll?! väldigt lugnt o så då måste jag säga, o tvättider finns det alltid att få! =)

2008-08-17 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback