Christer Björk...lund, -man, -gren, -kvist...vad heter den jävla pajasen?

Schlagerhysteri. Det är ju inte som när ABBA vann i Brighton -74. Nu är det ju allt från opera till metal (eller försök till metal).
Nej, Irland är nog de enda som gjort nåt vettigt av det här. Som sitt bidrag skickar de en kalkon till finalen. Det är humor och insikt i det bidraget.

Och Kristian Luuk då!? Som är så kategoriskt urusel varenda gång han visar ansiktet i tv. Han borde fan åka runt till varenda svensk och be om ursäkt, för att sen få smisk med en brandyxa.
Nej, lägg pengarna på nåt vettigt i stället. Miljön, svälten, utfiskningen, hemlösa. Det skulle säkert räcka med att vi hoppar över melodifestivalen ett år och la de pengarna på ett problem, så skulle vi kirra det. Otroligt.

Hej på Er!

Kommentarer
Postat av: hogie

Shame on you. Melodifestivalen som är så vansinnigt bra. Förutom i lördags då. När jag tippade fel. Shame on me. Är det nånting som europeer ska tävla i så är det banne mig "musik". Och fotboll. Men det kommer ju snart.

Postat av: Jo

Pettersson?... ;)

2008-03-05 @ 11:33:35
Postat av: Mr. Hall

Hallå, herrn. Hur vore det med en uppdatering på hårprojektsfronten? I övrigt vill jag önska en trevlig Göteborgsvistelse. Missa inte tåget! =)

PS. Receptet...

2008-03-06 @ 22:32:13
URL: http://mrhall.blogg.se
Postat av: Skägget

Oj. Här slarvar jag och glömmer bort. Vad gäller hår, så kan jag bara konstatera att det gått lite i regress. Jag tvivlar på att jag har tålamod och karaktär för projektet. Men receptet ska jag fixa. Var det bara ankan eller alltihopa?

2008-03-07 @ 00:49:40
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: Mr. Hall

Ankan, framför allt. Efterrätten är ju känd. Iofs så vore det trevligt med musslorna og.

2008-03-07 @ 10:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback