Full knuff!

Fredagen den 7/3 är ett viktigt datum. Nästan lika viktigt som den 6/2. Det senare datumet är när Tomas Andersson Wij släpper sin nästa skiva, "En Sommar på Speed". Det förra är när han spelar med hela sitt band på Trädgårn i Göteborg (Sveriges framsida). Det känns som en värdig och lustfylld inledning på våren. Jag tror vi bestämmer det - Våren börjar fredagen den 7/3 i Göteborg. Här uppe i Värmland börjar den 3 veckor senare.

Kort sammanfattning - jul/nyår. Jul så jobbades det mest. Och det var fest hos Bengtsson, som vanligt. Trevligare i år. Detta till trots att det saknades en del kvinnlig fägring. Könstigt.
Nyår var en resa i maten och vinet. Ända fram till mitt i natten när hela det sociala regelsystemet bestämmer sig för att braka samman. Men maten och vinet var bra iaf.
Sen blev det nästan en vecka med sena nätter och mkt filmtittande. Svårt att ta sig ur det där dygnsgreppet. Men nu är jag "äntligen" tillbaka på jobbet igen. Tack Gud för rutiner och varma duschar på morgonen. Nu känner man sig som en fullvärdig medborgare igen.
Det enda jag saknar nu, är att snön kommer ner och stannar kvar åtminstone en månad! Är det så himla mycket begärt?
Dessutom så är det tydligen så att det är en ispropp som hotar Karlstad. Det står det i NWT iaf. Det är risk för översvämning. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Mr. Hall

Det är märkligt det där. Det känns som att jag är jetlaggad efter Värmlandsvistelsen under jul- och nyårshelgerna. Har ännu inte kommit i normal dygnsrytm, även om den här veckan är bättre än den förr, som var en katastrof.

Postat av: Stefan

Tackar för strippen!
Känns dock som om jag gjorde rätt i att "glömma" kvar den hos Stubbet i lördags eftersom han under dagen stod och höll i ett par nya Dockers på Brothers... När en väl köper Dockers borde man även ta över som den nye chinosmannen..

God fortsättning te dig förresten...

2008-01-09 @ 11:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback