Ohyra

Det är Guldbaggegalan i kväll. Jag hoppas, massor, att Darling tar hem en massa fulingar. Fast kruxet är; de lär inte vinna båda baggarna för huvudroll, alltså manlig - kvinllig. Det kanske blir en av de två. Frågan är då vilken som ska vinna? Michelle Meadows eller Michael Segerström?
Om Michelle vinner så sporrar det henne i hennes fortsatta karriär som skådis. Fast eg borde Michael vinna den, för han gör sitt livs prestation i filmen. Ska vi belöna entusiasm eller lång och trogen tjänst?

Kommentarer
Postat av: Mr. Hall

En fråga hära... Skulle man inte kunna få veckovis uppdatering av ditt "projekt" här på bloggen? En annan som inte ser dig så ofta är ju nyfiken på "framgången".

Postat av: Skägget

Johan, menar du cykeln eller spriten?

2008-01-21 @ 20:13:15
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: Mr. Hall

Jag menar hårprojektet! =)

2008-01-21 @ 20:25:00
URL: http://mrhall.blogg.se
Postat av: Skägget

Jaa! Det har redan blivit en del av mig, så jag tänker inte ens på det. Får börja publicera bilder på frisyren då.

2008-01-21 @ 20:51:14
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: Maja

Va? Har du frisyr? Nu var det nog alldeles för länge sen...
Mms med bild på håret tack!

2008-01-21 @ 20:55:50
Postat av: maja igen

Förresten vill jag tacka för stavningen av ordet kvinnlig (kvinllig)....det var det bästa idag.
Eller vad tycker du Johan? ;-)

2008-01-21 @ 20:59:32
Postat av: Anonym

Maja: den var inte illa den! :) Stavningen alltså...

2008-01-21 @ 22:18:49
Postat av: Mr. Hall

Maja >> Jag har tyvärr alldeles för bra koll på hur lätt det är att stava fel i det här forumet, så jag har svårt att klandra karl'n.

2008-01-21 @ 23:23:43
URL: http://mrhall.blogg.se
Postat av: maja åter igen..

Nu var det ju ingen spektakulär felstavning iofs. Men felstavningar i sig är inte riktigt skäggs grej.
Ja ja ja...
Du klär i hår, både på skalle och haka. Bra beslut!

2008-01-22 @ 20:07:46
Postat av: Vominizer

Fast så jävla bra var ju inte hon i filmen... däremot så förtjänade han priset som bästa manliga huvudroll! Sådeså.

2008-02-18 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback