Urban Legends

 I vanliga fall skulle jag inte ha lyssnat det minsta på en sån här historia. Men i dag berättades den av en arbetskamrat som är mkt trovärdig, och händelsen utspelade sig bara ett steg bort, d.vs det var hennes bästa kompis som hade varit med om det. Den är nästan för bra för att vara sann, och svår att återberätta i ett komiskt format här. Men jag gör ett försök:
Jenny hade fått med sig ett ragg hem för natten. Så långt allt väl. Det var dagen efter som problemen började. Enligt gängse tradition så är man lite dålig i magen dagen efter, så även det aktuella ragget. När han "breaks some wind" så följer det med en anings innehåll som landar på tapeten. I förtvivlan så skubbas det med div klädesplagg, vilket inte gör saken bättre. Han bestämmer sig för att hämta papper/trasa från köket.
Till saken hör att Jenny har en loftsäng, med stege. Ragget är så smått i panik, så han beslutar sig för att hoppa ned från sängen. Det gör han, varvid han landar på hennes chihuahua och omedelbart avlivar den.
Stor humor. Bakfylleångest har fått en helt ny innebörd :)

För övrigt kan jag tänka mig att det var nio stycken väldigt förvånade indier som klev ur smuggel-containern i Arvika i morse. Speciellt när de bespetsat sig på att möta världsmetropolen London.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Har aldrig hört talas om att nån har stjärtat på tapeten tidigare, men fy fasen vad hysteriskt pinsamt och kul!

Postat av: Stefan

Ha ha ha, jag vet nog två skulle kunna göra en sådan sak.

2008-01-15 @ 09:10:03
Postat av: hogie

Vad skönt det känns att aldrig ta med sig ragg hem. Var skönt det känns att inte ha en chihuahua.
Fy faen vad sjukt roligt. Mer ragg åt folket!

2008-01-15 @ 22:58:33
URL: http://hogieskills.blogs.se
Postat av: Tee

neeeej...är det sant det där med chihuahuan? Jag hade dödat det där ragget!!!

2008-01-16 @ 11:29:49
Postat av: Mr. Hall

Man kan ju tycka att du borde vara van att hantera loftsängar eftersom du har en själv, Magnus. Hoppa från hög höjd sådär i din ålder. Du borde veta bättre! =)

2008-01-16 @ 16:59:08
Postat av: Skägget

Johan: hade det varit jag, hade jag givetvis gjort ett bättre försök att maskera historien... :)

2008-01-16 @ 19:45:20
URL: http://skaegget.blogg.se
Postat av: Martin

Hmmm... När jag hörde den där så var det en katt som hade råkat illa. Och en annan gång var det nåt annat djur. Antingen driver du med oss eller så har du blivit driven med. :)

2008-01-21 @ 14:16:59
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: Skägget

Martin: i så fall har jag blivit driven med. :)

2008-01-21 @ 15:27:06
URL: http://skaegget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback