0520

I Trollhättan händer två saker. Jag blir lämnad som ansvarig för en 8-månaders gosse när mamma måste på toa, i tio minuter. Allt är lugnt, tills lokföraren bestämmer sig för att underhålla med tider på anslutande tåg. Mild (T9 föreslår MILF som första ord här...) panik utbryter. Pojken vaknar, jag ler - han dissar mig och somnar igen. Blondinen har bytts ut mot en invandrarkille med keps. Han sitter oavbrutet och viftar med biljetten mot ansiktet. Som om vi var i Marocko. Det luktar Farenheit på dunk.

Kommentarer
Postat av: Mr. Hall

Det är så konstigt... min telefon har inte MILF på T9. Vad har du för hi-tech telefon som kan sådana ord? För det kan väl inte finnas någon annan anledning till att du har det ordet i telefonen? =)

Postat av: Skägget

Jag förstår inte frågan.....?

2008-03-08 @ 16:35:57
URL: http://skaegget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback