The Prankster

Jaha, okej. Ska vi sammanfatta helgen då?

Fredag: vaknade vid halv tolv. Segade fram till 15. Afterwork med jobbet kl 16.00. Ut till Kristins festlokal senare på kvällen. Soundcheck med bandet (Josh Mcahans....McHaaaaaaaaejjens). Sen RödaRummet. Där var det kanske 25 personer. Ooh kul.

Lördag: Upp före lunch iaf.....trav. Dra runt på stan som en vålnad för att fixa de sista sakerna. Sen ut till lokalen igen för ett sista rep med bandet. Därefter hem och bränna skivor som en galning. "Förfest" hos Monica med presentinslagning och vinprovning. Sen börjar festen. Bra fest. Bra band. Bra DJ's. Folk dansade riktigt ordentligt. Jag agerade roadie till bandet. Nån sorts stjärnstatus behöver de ju få känna.
Kvar sist och plockade i hop. Gick hem vid halv sex på morgonen. Vaknade runt halv ett. Somnade igen. Vaknade runt 18-tiden. Då var det mörkt igen. Hej söndag. Två filmer på kvällen. Somna i soffan. Vakna mitt i natten och känns sig ovärdig.

Ja, så såg min helg ut. Hur var din?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hur fasen kan du sova så länge? Jag kan ALDRIG sova längre än till 10. När jag jobbat natt och somnar vid 8 vaknar jag ändå senast vid 11. Hur gör man för att sova ut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback