En riktigt sen lördag natt....

Nu, helt plötsligt fick rubriktexten väldigt fet stil....
Iaf.

Jag har varit på Koriander i kväll, helt oförhappandes. Inte väntat.
Jag träffade Jocke och Kristin. Lisa och Hanne. Magnus och Monica. Magnus Hallén och Joel Wiklund. Vi saknade
Maja.
Senare på kvällen så dök resten av gänget från TB's fest upp. Det visade sig att Kristin hade knäckt en Chablis från 05, utan riktig anledning. Helt sjukt. Köp en jävla australien-box i stället!  :)

Jag är uppe alldeles för sent. Men jag kan inte hjälpa det. Livet är inte alltid lättsamt. Jag skulle säga att livet, ganska sällan, är lättsamt. Hur kan det komma sig?

Och utan att fördjupa sig mer i det, så är mitt tips att lyssna på Metric

Kaffe mitt i natten är ju bra. Och ungefär här inser jag att det inte är en bra idé att blogga mitt i natten, när man är lite full. Faktiskt. Ja, fy fan......

Kommentarer
Postat av: maja

blåbärspannkakor gör livet liite mer lättsamt.

tummen upp för
http://www.youtube.com/watch?v=HXd2RehcnDg

2009-04-05 @ 20:06:16
URL: http://mmmajs.blogg.se/
Postat av: Kristin

Det var en 06:a vill jag meddela! Och den smakade fantastiskt till Moncans fisksoppa. Släpp detta nu din surpuppa... Australienboxarna var slut på systemet, har du börjat bunkra inför semestern?

2009-04-07 @ 13:47:09
Postat av: Skägget

Kristin: Jo, men vi andra trodde, ett väldigt svagt ögonblick, att vi kanske skulle få smaka också.....

2009-04-07 @ 23:19:18
URL: http://skaegget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback