Stoopid, stoopid....

Vilken jävla bluff! Jävla Jonas J  Han lurade mig att det fanns en pre-release av The Resistance på PirateBay. Som jag givetvis laddar ner. Lyssnar på den säkert 50 ggr fram till i dag. Inser att det är något som inte riktigt stämmer med arrangemangen och känslan i musiken. Det är några gamla skrapiga Muse-låtar (demos) och sen är resten instrumental flygel-musik. Känns ju givetvis inte rätt för ett band som oftast spelar med alla instrument överstyrda. Googlar, letar och track-ID:ar i nån timme.
Jaha ja.......musiken från Final Fantasy 8! Jamen se där.
Tack och hej skit-mapp!

Till Er som jag stoltserat inför, drar jag min allra ödmjukaste ursäkt.......och släpar tungan i gruset.

Kommentarer
Postat av: Brakskiten

annars brukar man ju dra ballen i gruset om man gjort något pinsamt.. :)

Är inte PirateBay olagligt?

Behöver man inte köpa skivor längre, vad har jag missat?

Postat av: Minifisen

Hur mycket tjänar du på annonserna i din Blogg förresten?

Svara ärligt.

2009-07-21 @ 10:05:46
URL: http://frankeian.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback