United States of Eurasia (+ Collateral Damage)

För ungefär 25 min sen släppte Muse sin nya singel på hemsidan.....för reg. användare...
OMFG.......den är lite stor faktiskt (13,2Mb). Den slutar med jaktplan, bara en sån sak....
Men, anywho, det är likt dom. Kanske en anings mer bombastiskt. Och det är inte på nåt sätt dåligt i sammanhanget. Tro mig. En hel del Queen, Chess, Arabian Nights, hårdrock. Men som vanligt är det mesta en anings överstyrt. I love it!

Nu kommer Hogie att börja gnälla här.....(100:- på det). Hon gnäller alltid på gamla favoriter. Sen ändrar hon sig i tysthet....

Vi lär ses på Hovet i oktober!

Kommentarer
Postat av: hogie

Gnäller inte alls ALLTID på gamla favoriter. Jag gnäller ju sällan på dig, till exempel. Dessutom ändrar jag mig aldrig i tysthet. Det gör bara människor UTAN karaktär.... ... . Karaktär finnes (litegrann iaf) tack vare fina gymnasielärare (tack Fredrik!).



Men jag har inte lyssnat än. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag aldrig mer ska lyssna på dem. Det är svåra, allvarliga beslut som måste tänkas igenom noggrant (<--- roligt ord).

Postat av: Skägget

Tack Hogie, du är fin :)

Man varför aldrig mer lyssna?

2009-07-27 @ 18:31:09
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: hogie

Allt är Ralles fel. Man får inte ge bort saker som man har tillsammans. Då blir de inget värda, hur fina de än är. Jag trodde inte att det skulle vara så men tydligen så är det så. Jag är nog klen, helt enkelt.

2009-07-28 @ 12:27:20
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback