Violator

Jahapp.
Då har Depeche Mode varit i Arvika och spelat då. Spännande. Inte för att jag hann se nåt alls, nästan. Men ändå.
Anna Ternheim öppnade med Shoreline. Så gör man inte.
Little Boots lät väldigt bra.
Röyksopp drog storpublik. Fast det var nog en hel del tack vare Robyn.
Folk var fulla och trötta. Det var lugnt, lugnt, lugnt. Alldeles för lite mat. Varmt, varmt, varmt.
NiN verkade arga, eller kanske mest ledsna? Korn var, tja, blekfeta? Hade med en säckpipa på scen. Kul.

Jag kan iaf en rolig vits på engelska:

"A horse walks in to a bar. He orders a Rusty Nail. He get's his drink and the bartender asks: Hey, why the long face?"
(på begäran, en omarbetad version. hej Maja)

Kommentarer
Postat av: maja

du kan va en häst.

Postat av: CCPFA

jag skratta vart fall när ho berätta den för mig!

2009-07-07 @ 22:42:34
Postat av: maja

erik skrattade också.

2009-07-07 @ 23:21:00
URL: http://mmmajs.blogg.se/
Postat av: Skägget

ja, ni ser. Den är ju kul!! :)

2009-07-08 @ 15:58:31
URL: http://skaegget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback