Upp till Kamp!

Kent har alltså släppt en ny skiva. Hardcore-Kent-fansen gruvar sig säkert. Förfasas över utvecklingen i bandet. Men för helvete. Här kommer en av Kents bästa skivor nånsin! Den väller in som en flodvåg över en. Den är lite som en blandning av Vapen & Ammunition + Du och Jag Döden.

I NWT har Carl Edlom(?) skrivit recensionen. Han är förmodligen en av de där förstå-sig-påarna. Han var inte nöjd. Å andra sidan så var det en anskrämlig recension. Undrar om han ens har lyssnat ordentligt på skivan.

Dags att åka på konsert igen alltså. Köpenhamn? Helsingfors? Oslo? Köpenhamn ligger nära mkt annat trevligt också. Och då tänker jag inte på Skåne i allmänhet.

Kent

Kommentarer
Postat av: maja

När jag hörde svarta linjer första gången så kom jag att tänka på nihilisten. Don't ask why det bara är nåt... Jag gillart!! Det är definitivt Kent! (Spår ett hoppar jag dock över. Nu och för all framtid.)



Köpenhamn den 13 mars röstar jag för.

Röstar

Postat av: Skägget

Majsan, jag röstar också på Copenhagen. :) Maggan med.

2009-11-08 @ 18:47:39
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: C

och jag inte bara röstar, JAG SÄGER!

2009-11-10 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback