Nocturn

I går, när jag vaknade efter nattjobbet, hade jag en rolig idé. Det var något om det nya sjukhusbygget/personalfest i nya lokaler med sprit/amatörism/gladporr med Jarl Borssén. Men när jag skulle få ner det på papper, var det inte alls lika roligt längre.
Nattjobb är inte bara bra.
Hur många har hört talas om Al Shabaab-milisen? Det skall tydligen vara en av de mest fruktade militanta grenarna av extrem-islamismen. Jag har en bild på den här:
(dålig kvalitet, jag vet)
Allvarligt. En armé i sandaler? Egentligen borde vi i norra Europa vara ganska trygga då. Det är väl en anings för kallt för att bedriva terrorverksamhet i sandaler?

Kommentarer
Postat av: Marcus Nilsson

Inch Allah! är det sandaler som gäller så får dom uthärda det, dom kommer ju till paradiset iaf.

2011-02-04 @ 12:45:26
Postat av: Che

Somliga strider barfota. De sägs vara de bästa jägarna. Trygg är den som inte behöver fyra centimeters skosulor under fötterna och stålhättor i tårna för att ta sig fram. Sådant är för mesar.

2011-02-06 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback