Ohm's lag.

Jag lovar och svär, dyrt och heligt, att jag aldrig ska fuska med tv-avgiften. Hur innerligt trött kan man bli på reklam-tv? Först hade vi TV3 som man kräktes på. Då framstod TV4 som "folkets kanal". Sen dök det upp mer dollartecken hos TV4 också. Så nu är de pretty much screwed dom med. Tror knappast att Jan Scherman tittar på TV4 när han är hemma.
Sen kan man ju tycka vad man vill om den "statliga televisionen", men gud så skönt att kunna se en hel film eller sportevenemang utan nåt jävla avbrott med "Merci for being you". Firman som gjorde "Merci"-reklamen ska jag personligen tvångsklippa och smeta in i ap-bajs. Sen ska jag vifta med en chokladkartong framför deras bruna ansikten.
Ja, och Anja Pärson då? När ska hon ge sig? När börjar det bli tragiskt bara? Jo visst, hon har gjort några bra tråningsåk, men har man hållit på så länge som hon har så kommer man nog sätta några träningsåk här och där? Nä, sluta nu och flytta ned till Monaco med hon fotbollstjejen i stället. Så vi slipper höra hennes näs-täta uttal på tv mer.

Kommentarer
Postat av: Vominator

Sådärja! Bra hatat!! Håller med dig på alla pungter..

Postat av: Hallbert

Du glömde Lendo-kvinnan. Hon är extremt obehaglig.

2011-02-28 @ 22:41:52
Postat av: Skägget

Vominator (alias vem som helst av Tripp, Trapp och Trull) - kul stavning på punkter där :)

Hallbert - det har du helt rätt i.

2011-03-01 @ 11:51:22
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: V

Finns bara En Vominator, Biotch!

2011-03-02 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback