Arvika

För tre dagar sedan åkte jag förbi Arvika Folkets Park. Det var tomt där. Jag satt på tåget från Oslo mot Karlstad. Och det enda jag kunde tänka på var The Prodigy 1995.
Mitt första år som säkerhetschef på Arvika.
De skulle ha ut en jävla badboll med Liam i. Den fick punka precis innan de går ut på scen. Men de kör ändå. Good luck. 1994 släppte de Music for The Jilted generation, som förändrade dansgolvet i hela världen.
Jamen tack ska ni ha. Men nu kör vi.
Det gick bra. Faktiskt. Tack vare en massa uppmärksamma funktionärer i scendiket. Liam droppade faktiskt ner i publiken i 1 minut. Men han kom upp igen.
Tack Felix.
Arvika, jag älskar dig mer än nån annan jävla musikfestival i hela världen. Du har byggt mig och de flesta av de jag känner.
Måtte du aldrig dö.

Kommentarer
Postat av: Hanne

<3

2011-07-16 @ 04:10:16
Postat av: maja

fint är det.

Postat av: english editing

I think he should be really purposeful to come back there as for me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback