Sveriges Mästerkock?

Jag har ju inte följt det här, så det blir inget inlägg(ning....) om vilken mat de presterar, eller vem som ska vara kvar vs åka ut.
Jag vill fästa er uppmärksamhet på vinjetten. Det är ju ett antal klipp där deltagarna står i ett kök och gör, mja, köksbetonade saker. Nån skär i en bit entrecote, nån serverar en tallrik med strömming, nån vispar nåt o.s.v..... Men, titta när hon Siri (?) glider förbi i rutan. Vad får hon göra? Jo, hon får dela en vattenmelon på mitten, för att sen vika i sär halvorna och hålla upp de, liksom, framför barmen.... Är det nån mer än jag som får lite olustiga, gubbskrockiga vibbar av det där?
"- Sjyssta meloner...höhöhö". Modern tv?

Kommentarer
Postat av: Che

Ännu en av anledningarna till att jag inte har kvar min tv. Slå av skiten.

2012-02-13 @ 09:50:38
Postat av: Che

Eller, ännu hellre, släng ut skiten.

2012-02-13 @ 09:51:23
Postat av: term paper

As for me all these shows about cuisine and cooking in general are always interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback